Часто задавані питання
Як оформити замовлення?
В інтернет-магазині copa.com.ua замовлення можливо оформити декількома способами:
- через корзину сайту, кнопки "купити" та "купити в один клік";
- в телефонному режимі, через наші контактні номери - 093-655-9-655 та 097-565-7-565;
- через нашу електронну адресу - copa.zakaz@ukr.net
Як визначити свій розмір?
Для визначення свого розміру взуття та одягу - скористайтесь нашою таблицею розмірів.
Або ж за консультацією за телефоном 093-655-9-655 097-565-7-565
Як отримати свое замовлення?
Ваше замовлення Ви можете отримати в залежності від вибранного способу доставки:
- самовивіз з магазину в Києві (адреса);
- доставка курьерською службою (Нова пошта, Justin, Автолюкс) на найближче відділення в Вашому населеному пункті.
Які способи оплати можливі?
Оплата можлива найзручнішим для Вас способом:
- готівка;
- оплата картою через термінал (доступная на магазині в Києві та на деяких відділеннях курьерських служб);
- оплата на карту банку (ПриватБанк, Монобанк, Аваль);
- безготівковий розрахунок (для юридичних осіб).
Які терміни виконання замовлення?
Ми намагаемось опрацьовувати і доставляти Ваші замовлення в найкоротші терміни.
Замовлення оформлені і узгоджені до 15-ї години - будуть відправлені в той же день.
Термін доставки в вибраний Вами населений пункт, залежить від вибранної Вами курьерської служби (як правило 1-3 робочих дні)
Для жителів Киева є можливість забрати товар в день замовлення (деталі уточнюйте у менеджерів).
Як дізнатися номер замовлення?
При оформленні замовлення обовязково вказуйте актуальну інформацію, в тому числі і електронну адресу, на яку Вам прийде номер замовлення.
Як дізнатися, що замовлення прийняти? (підтвердження замовлення)
Замовлення оформлене через сайт вважається прийнятим тільки після підтвердження в телефонному режимі від менеджера.
Якщо номер телефону вказаний не корректно - таке замовлення автоматично відхиляеться.
Замовлення оформлене в телефонному режиму - підтвердження не потребуе.
Яка вартість доставки?
Вартість доставки буде залежати від вибранного способу доставки:
- при самовивозі - безкоштовно;
- при відправці курьерською службою - згідно тарифів вибраної служби;
Розрахувати вартість доставки при відправці новою поштою - можна тут
Чи можливий обмін або повернення оплаченого замовлення?
Так, футбольний магазин copa.com.ua при необхідності обміну чи повернення керуеться Законом України "Про захист прав споживачів"
Які гарантії на товар?
Ми надаемо повну гарантію на весь товар в нашому магазині.
Детальніше про гарантії на товар та правила обміну/повернення можливо ознайомитись тут
Як я можу отримати знижку (система знижок) ?
В нашому магазині діє система, як постійних покупців, так і для нових.
Всі актуальні дисконтні програми можна переглянути тут.
Додатково про короткострокові або разові акціх можна дізнаватися підписавшись на нашу e-mail розсилку.
Чи оригінальний товар у Вас в продажу?
Товар, який продаеться в нашому інтернет-магазині є повністю ориінальним і закупаеться у офіційних дистрибьюторі на території України.
Наш інтернет-магазин - офіційний дилер тм Joma, Kelme, Select в Україні.
Де можливо побачити товар "вживу" ?
Товар можливо переглянути/приміряти попередньо його замовивши або уточнивши наявнстість в нашому магазині.
Ви можете замовити на примірку в наш магазин декілька моделей або розмірів - данна послуга бескоштовна для покупців.
Дізнатися наявність можнливо за наступними контактами:
093-655-9-655
097-565-7-565
050-695-6-595
copa.zakaz@ukr.net
Чи весь товар в наявності?
Доступність товару/розміру вказана в картці товару.
Склад оновлюеться достатньо динамічно оскільки відгрузки здійснюються, як роздрібним, так і оптовим покупцям - тому оновлення інформації про наявність товару відбуваеться з невеликим запізненням.
Найактуальнішу інформацію, щодо наявності можна дізнатися у наших менеджерів:
093-655-9-655
097-565-7-565
050-695-6-595
copa.zakaz@ukr.net
Що робити, якщо товару немає в наявності? Які умови предзамовлення такого товару?
Якщо в картці товару вказано, що товару немає в наявності/або стоїть ціна "0" - це значить, що данний товар відсутній на складах або знятий з виробництва.
Для товару деяких брендів (Joma, Kelme, Nike) - є можливість замовити даний товар під замовлення з Європейських складів.
Можливість такого замовлення уточнюйте у менеджерів.
Обовязковою умовою такого предзамовлення є внесення предоплати (мінімум 30%).
Термін поставки 2-4 тижні.
Як дізнатися про надходження нового товару, знижках, акціях
Всю актуальну інформацію по надходження нового товару, знижках, акціях та розпродажах можливо отримувати підписавшись на нашу e-mail розсилку або звернувшись за контактними телефонами:
093-655-9-655
097-565-7-565
050-695-6-595
Які графіки роботи інтернет-магазину та магазину в Києві?
Інтернет-магазина працює 24/7, оформити замовлення Ви можете в будь який зручний час.
Опрацювання та підтвердження замовлення роблять менеджери в робочий час.
Години роботи магазину:
Пн-ПТ - 09-19
Сб-ВС - 10-16
(можливі зміни - уточнюйте за контактними телефонми)
Де знаходиться магазина на Петрівці (Почайна), як його знайти?
Для економії Вашого часу - уточнюйте наявність необхідного Вам товару, перед візитом в магазин.
Адреса:
Київ, метро Почайна, вул. Вербова 19 (А1/1), 04073
Карта - дивитися
Чи існують в продажу подарункові сертифікати?
В футбольному магазині copa.com.ua існує можливість придбати подарункові сертифікати номіналами:
500 грн
1000 грн
1500 грн
2000 грн
Що робити, якщо ви не знайшли відповідь на своє питання?
Якщо у Вас виникли додаткові питання/пропозиції - Ви можете їх уточнити за нашими контактами:
093-655-9-655
097-565-7-565
050-695-6-595
copa.zakaz@ukr.net
МИ ПРАЦЮЄМО через Нову пошту. Магазин в Києві поки що зачинений. Слава Україні!